søndag 14. september 2014

Høst utfordring

   Da drar vi igang vår første konkurranse:)    


     


Og selvfølgelig må det blir dette som skal være inspirasjon for dere, er jo så herlige farger ute nå, så disse må utnyttes til fulle.
Altså la deg inspirere av bildet og i tillegg bruk minst to pynt som kan forbindes med høst:)
Håper dere liker oppgaven, og ønsker dere lykke til. Konkurransen varer til og med tirsdag 30. september kl 23.55. Vinneren annonseres på bloggen og facebook. Regler finner dere på toppen på forsiden.


Her er det dere kan vinne:)


Scrappiness Teamet.





Her kommer det våre herlige Design Team medlemmer har lagt for å hjelpe dere på vei:)





Her har jeg brukt bobleplast til å stemple på bazzill kraft med distress ink i fargene walnut stain og dried marigold. Jeg svertet kantene med walnut stain, og tegnet søm med hvit penn og tusj,  og stemplet noen sommerfugler fra Kaisercraft.  Printet ut bilde som jeg har satt på grønn bazzill, og på den har jeg raspet kantene med distress tool og hatt på maling for å få litt fargespill. Mønsterarket er fra Maja Design, Walking in the forest, og det har jeg revet ut for å få rufsete kanter, som jeg har svertet med distress ink og rullet litt. Har pyntet med blomster fra Prima, sommerfugler og blader fra Martha Stewart, laget med papirleire og fargelagt med distress ink og Art anthology maling. Har også puttet på en osteklut som har fått en spray av Glimmer Mist. Til slutt har jeg satt på et par blader, noen perler og bokstaver. :)
Helen










Jeg lot meg inspirere av fargene i høst bilde og når jeg gikk igjennom tingene mine fikk jeg bar så lyst til å lage et lite monsterkort, er ikke særlig glad i høsten, så fant ut at ok, vi får prøve å se positivt på det, så da kom den lekne siden min frem.
Jeg har brukt Fancy Pants mønsterark Everyday Circus, og brukt bokstavene som følger med i kittet til Everyday Circus, og diecut tilBoBunny our lil monster noteworthy, stjernen er wood veneer. Jeg har tegnet rundt kantene med favoritt pennen min sharpie. Karongen jeg har brukt som hoved kort og bak diecuten er brun bazzil

Hilsen Jorunn











Jeg har laget en tag som inspirasjon til konkurransen.. Vil du titte litt nærmere på den, og finne linker til hvor du får tak i det fine stæsjet, kan du klikke her, så kommer du til bloggen min..

Hilsen Synnøve









Jeg har også laget en tag, og brukt så og si bare Dina Waklayprodukter *smelt*...jeg faller så bokstavelig for alle produktene hennes, helt fantastiske! Dina Waklay var den første som introduserte meg for stensiler og sprayer for nøyaktig 5 år siden, og ikke en dag for tidlig har hun kommet med egen serie :-)

Har brukt: Dina Waklay stempel All The Gals, Tracks Stencil, Heavy Body Paint Lemon, Tangerine, Ruby og Umber, Art Anthology Stencil Take Flight, Archival Ink Black  og til slutt er alle konturer forsterket med en bløt svart blyant.

Wibeke










Jeg valgte å lage et kort! Et enkelt kort, med brun Bazzill i bunnen. Mønsterarkene er fra We R Memory Keepers, Indian Summer. Summer Meadow og Wild Flower. Stempeltryket er fra KaiserCraft. Blomstene er Darjeeling Flowers, i fargen Cream, fra Petaloo, og Storyteller.

Malin


Bidrag fra Cathrine Wilhelmsen:




An InLinkz Link-up








Bidrag fra Cathrine Wilhelmsen:



3 kommentarer:

  1. Flott utfordring! Og nydelig bilde! Og, ikke minst - flott inspirasjon fra DT!
    Jeg har sendt inn bidrag i dag. Har ikke egen blogg, men dere finner meg på Instagram @cacawilh !

    SvarSlett
  2. Hei Cathrine! Tusen takk for flott bidrag! Skal legge det ut her, over helgen. Nå er det pakking til Stempelscrap og en koselig helg i Lillestrøm som venter.

    SvarSlett
  3. Hei Silje) Herlig bidrag, takk for at du er med!

    SvarSlett