søndag 28. september 2014

Sn@p søndag


God morgen og god søndag ♥ I dag er dagen til å slappe av, trekke pusten og gjøre seg klar til ei ny uke. I dag er det min siste dag for denne gangen, og i morgen er det Synnøve sin tur til å styre skuta her hos Scrappiness.
Her har jeg brukt sn@p sin serie Studio, både i 3*4 og 4*6, enetse jeg har tatt på av pynt er litt wasi tape og diy dots, kortene er så fint pyntet i seg selv.



Her er vi tilbake til serien 24/7 og vi er kommet til vår siste dag i ferien. Må nok innrømme at vi var veldig klar for å reise hjem, to uker er alt for lenge, spesielt når man blir syk, får skitt vær osv, joda vi er vant med slik, men godt å komme hjem da. Eneste pynt jeg har tatt på ekstra er dotts fra Diy simple stories.

 Her er det en liten Alex som storkoser seg, denne hadde han prøvd flere ganger og han ble ikke det minste lei, her viser jeg hele serien fra de begynner å blåse den opp til han kommer på vannet. Jeg må ærlig innrømme at jeg hadde ikke turt å prøve dette. Jeg har pyntet med dots og et lite klistremerke fra Fancy Pants everyday circus. Hoved kortet er fra Misc Me serien modern miss.

Her sitter resten å ser på hva Alex driver med og jeg er fotograf. Popkorn må med når man underholdes :P

Her er på morningen når vi skal reise hjem og samtlige var ganske trøtte, for den siste natten i sengen slet vi alle med å få sove, så man kan vel trygt si at vi var ganske trøtte. Jeg har brukt Sn@p serien Studio her, stickers fra Diy Simple stories og button fra  Magic Monday.

Her ville jeg bare vise dere alle de flotte figurene vanske damen vår lagde til oss i løpet av våre 14 dager i Bulgaria, hun var helt rååå. Ikke minst utrolig koselig. Jeg har brukt wood fra MME og klistremerke fra Fancy Pants Everyday circus. Hoved arket er fra serien 24/7.



Tata, det viktigste denne sommeren var jo selvsagt å få treffe eieren Lone, synd at Ann-Kristin var på ferie. Hadde ei utrolig herlig langhelg i Sarpsborg, og skulle så gjerne ha bodd litt nærmere, slik at jeg kunne ha blitt med på tirsdag og fredagstreffene deres. Jeg har bare brukt stickers her for bildene er pynt nok i seg selv :) Stickersene er fra Diy og Fancy Pants

Her vil jeg vise deg litt av det flotte torget til Sarpsborg, vi var jo å heldig med været, så vi kosa oss skikkelig. Pynta med dots fra Diy, button fra papirdesign og bokstaver fra american crafts cork. Hoved arket er fra det som fulgte med Albumet.



Det var alt for denne gangen, ha en nydelig Søndag og kos deg med Synnøve neste uke, så sees vi om 5 uker.

-DT Jorunn-







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar