søndag 26. oktober 2014

Julekort og tag med resteark

Etter å ha laget både postkasse og julepose, så sitter jeg igjen med en del rester fra mønsterarkene jeg har brukt. Og det er ingen grunn til å kaste noe av det, selv ikke små biter! Nå som vi nærmer oss jul kan det jo være greit å lage små tags, som kan brukes som til og fra lapp på julegaver. Eller heng den på en blomst til en du ønsker skal få en liten ekstra oppmerksomhet? Har du større biter igjen av arkene kan du lage kort - og velg om du vil pynte alle sidene, elller som jeg har gjort her, forsiden, og et enkelt skrivefelt foran et panel med mønsterark. 

På denne tagen har jeg brukt resteark fra Maja.



De røde blomstene er fra Storyteller og den hvite rosen er fra Papirdesign. Har også stanset ut en liten grein med Martha stewarts Branch. Tekststripen er fra  mønsterarket.

På kortet har jeg brukt ark fra Pion


 Også her har jeg brukt en rød blomst fra Storyteller, og punchen Branch fra Martha Stewart. En bit med bølgepapp og bokstavene er Thickers.

Da er uka mi over! Ønsker dere en fin dag!

Klem Malin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar