mandag 27. oktober 2014

Julepyntet Fyrstikkesker.

Hei, da var det min tur igjen denne uken. Jeg har julen i siktet jeg å , små tips til julegaver eller litt julepynt til deg selv. Noe av det jeg skal lage denne uken tar litt tid og andre ting er gjort i en håndvending.

I dag vil jeg vise to kjappe fyrstikkesker som jeg har laget.

Det tok ikke lang tid å lage, så dette er noe man kan lage mange av uten at du sliter deg helt ut i julestria :)

Begynner med den med fjær først, på den har jeg brukt Papir Design sitt juleark Julehilsen- Nostalgisk Jul, Doilies, englearket til Papirdesign Engler. Papirdesign sine nye tre ord God jul (endelig får vi norske ord) Jeg har inket kantene med distress ink Walnut Stain, og brukt mitt nye verktøy fra Colorbox (elsker dem, de ligger så godt i hendene)

På den andre esken har jeg å brukt papirdesign sine juleark, stille natt- Julehjerter, her har jeg brukt begge sider. Jeg brukte hjerte diesn min og har lagd med 3D puter fra Papirdesign. Jeg tok rester fra den andre esken og brukte det til underlag til stempeltrykket juleklem som er en av de nyeste stemplene til Papirdesign som heter super jul. Små hjertene er wood weener(elsker dem siden de er så uskyldige) Har inket kantene på denne esker med distress ink walnut Stain.

Jeg vil vise dere baksiden på disse eskene.



Da sønnen min på 8 år så dette ble han helt i fra seg, at nissen hadde vært her uten at han fikk hilse på han, han tro fremdeles(sånn delvis) på nissen. Da måtte jeg jo fortelle han at dette stempelet hadde jeg fått av nissen. Han hadde jo ikke tid til å komme innom hver gang jeg lagde juleting, hehe. Nei det skjønte han jo, for nissen var jo et opptatt mann nå på denne tiden.

Men for dere andre er dette stemplet fra Kaboks, og er mitt første stempel fra dem, og jeg elsker det :)
Jeg brukte archival ink svart på dette stempeltrykket.


Det var det jeg hadde får i dag, ha en nydelig Mandag ♥

DT-Jorunn-

2 kommentarer:

  1. Så bra at det ble godkjent av julenissen.Godkjent og vel så det fra meg også. Vakkert! :)

    SvarSlett