søndag 12. oktober 2014

Konkurranse Oktober .












Da drar vi i en ny konkurranse :) Denne gangen er oppgaven :
Bruk bare fargene orange og svart, og må ha med sirkler. Innleveringsfrist 31.10.14 kl 23.55
Husk å lese reglene.
Her er et bilde av godbitene du kan vinne :)



Her kommer litt inspirasjon fra designteamet vårt.

Wibeke

Jeg har virkelig kost meg med Dylusionsstempler igjen, og disse stemplene er jo udødelige :-)
Blir jo bare lek og moro!


Har brukt: 

Art Anthology; Velvet Mayan Gold, Stone effects Lava, Colorations Juicy og Honey Bee.
Art Anthology; Embedibles Circles
Tim Holtz; Distress Paints Spiced Marmelade
Adirondack; Dabber Sunshine Yellow
Lindys Stamps Gang; Black Orchid Silver
Archival Ink; Jet Black
....og bokstaver skrevet ut med Cricut.


Helen


Har brukt:

  Tag fra Julie Nutting, papirdukke i samme serie, oransje maling ,svart maling, svart papirserviettsjablongerenamel dots, hvit og svart penn.


Synnøve




Bazill - Festive
Papirdesign mønsterark - skolestart tavle
Maja design paperpad - skærgårdsliv
Blomster - wildorchid
Stempel - KOG
 LaLaLand og Memorybox - dies
Marvy Giga punch - ekstra giga
Knapp fra restekassa mi, men du finner mange fine HER


Jorunn


En herlig oppgave vi fikk utfordret på oss her og jeg gleder meg veldig til å se hva dere kommer med dere som blir med på konkurransen vår.
Jeg har brukt stensilen fra Tim Holitz, og oppå den brukte jeg den svarte Embossing paste fra studio 490.
Ikke minst har jeg fått lov å leke meg med Blue Fern Produkter, rundinger og ord,  og  chipboard de er så digg å bruke på alt, uansett hva du lager. Jeg brukte den svarte sharpie pennen min på ordene og shipboard, men svart gesso og orange art anthology dimensional. Jeg har å brukt den svarte embossing paste med  en annen stensil fra crafters workshoop.Dottene jeg har brukt er ikke kommet i butikken ennå, men det gjør de iløpet av uka det er We R Memory Keepers sine enamel shapes, kommer både med hjerter, trekanter, rundinger og mer, så gled dere. Kanten rundt har jeg brukt favoritt pennen min Sharpie, som både har tykk og tynn spiss. Åhh må jo ikke glemme mønsterarket jeg har brukt og er en av mine favoritter Fancy Pants Everyday Circus, star og the show.  Rammen jeg har brukt på min kjære mann er MME sine Chalk studio.

Malin:


Min kjære datter, som her har funnet en parykk på loftet hos oldefaren sin. :) 
Jeg har brukt svart Bazzill, mønsterark fra Simple Stories.Har rullet det litt i kanten, og svertet med CatsEye. Blomstene og de små sommerfuglene er fra Prima. Jeg har brukt Dotter fra Papirdesign, fjær, og svart hyssing fra Hemptique.

Hilde Jeanett


For meg er oktober en vakker høstmåned med sterke farger, sol, regn, vind, telys og varme pledd.
Men for barna i huset, er oktober ensbetydende med Halloween!
I den anledning har jeg laget invitasjoner og bordkort med orange mumier på sort bakgrunn. Fremgangsmåten er ganske enkel: Et orange mønsterark fra Echo Park Paper er klippet opp i strimler. Strimlene er svertet langs kantene, klippet til og limt på et tykkere sort glimmerark - som igjen er festet på sort kartong. For at det skal se ut som om øynene titter ut av mumiens "bandasje", er det viktig å lage en liten sort flik på siden øverst på glitterarket. Øynene er rester etter et syprosjekt. Invitasjon, Sonja og Harald er stemplet opp med bokstavstempel fra Prima.

Må årets Halloweenfeiring bli en royal opplevelse for oss alle!

Kommet ett bidrag på mail også fra Gerd M. Abrahamsen










1 kommentar: