tirsdag 2. desember 2014

ENKELT PYNTET SJOKOLADE-KORT

Hei og god tirsdag :)
Det kommer til å handle om jul denne uka også her i bloggen... Er det det går i på Scrappeloftet mitt for tida - og sikkert alle dere andre scrappere også der ute :)

Jeg vil vise deg et enkelt pyntet sjokoladekort idag. Helen hadde en tut på et slikt tidligere til en 100 gr sjokolade - dette er til en 200 gr :) Disse har jeg laget mange av og de pleier å være veldig populære til små venninnegaver, ansattegaver til skoler/barnehager, you name it!

Jeg fant en enkel og grei mal i bloggen til Ann Kristin, men det er sikkert maaange måter å gjøre det på. Syns denne var så grei med det at du putter sjokoladen oppi en lomme liksom..


Jeg har brukt rød Bazill kartong i bunnen og Maja design sine juleark (igjen hihi).
Liten kakeserviett og en punch Marvy extra giga til å stanse ut sirkelen med. Den bruker jeg jammen mye - den gir så fin effekt med den fine kanten.


Vanskelig å få til klare bilder i denne mørketida, men det jeg ville vise som jeg falt så pladask for, er den nydelige stjerna i naturmateriale som er i midten av sirkelen. Det er en av nyhetene i Scrappiness-butikken og finnes også i hjerter. Mange forskjellige størrelser og ganske mange oppi en pose og jeg liiiiker de sååå godt!! Og så en av mine favoritt-dies, skøytediesen fra Marianne design, som for tiden er utsolgt i butikken. De er dabba med Arleenes glitter snow -  jeg er faktisk storforbruker av denne :)


Så er det enda en supernydelig dies som er kommet inn i butikken nettopp og det er denne JUL I HJERTET - diesen fra Scrapmagasinet. Kjempelekker!! Det følger også med skyggedies til denne.


Veldig enkelt inni med vottedies fra Marianne design og julestempel fra KOG.



En liten hjerteperle i midten på votten.


En ting til slutt.... Oppdaget da jeg skulle lage dette innlegget, at en av de siste nyhetene som var kommet inn i nettbutikken, var en stempelplate med sjokolade- og kaffe-vers :) fra Storyteller!!
DET hadde virkelig gjort seg på en slik liten gave, hva?

ØNSKER DERE EN FLOTT TIRSDAG! Jeg er tilbake i morgen med tips til litt småpynt på julepakkene :)

stor klem fra Synnøve

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar