mandag 8. desember 2014

Kalender 2015.

God morgen og god advent, i dag er det min, jorunn sin tur i bloggen. Jeg har valgt å lage en kalender for 2014. Ideen var veldig bra, men etter hvert som jeg lagde den fant jeg ut at neste gang skal jeg gjøre en del endringer, spesielt da men hvordan jeg fester kartongene.


Slik ser kalenderen ut med januar og februar fremme.



Jeg har brukt Pion Design på disse sidene, winter time in swedish lapland. Bark stjerner fra Kort og Godt. Wood Prima, inket kantene med Walnut Stain, bølgepapp fra en pakke som ble sendt fra Scrappiness(gjenbruk) Raspet kantene med Ingvild Bolme sitt verktøy, har testet litt på hvilke lim som var best å bruke, her brukte jeg Rød Tape, aldri igjen, da må du virkelig har tungen rett i munnen. Color Box sitt inke redskap.








Her nærmer vi oss våren og det må jo fargene å gjøre. Jeg har brukt Everday Circus Fancy Pants Step Right up, Bo Bunny bling, gamle blomster fra Prima, det samme er sommerfuglene. Inket med walnut stain.






Mai her i vest er som oftest regfulle, så derfor har den bare fått mørke skyer av meg som pynt :) Litt bedre i juni så der har jeg innvilget litt sol.

Jeg har brukt Blue Fern studio Ombre Dreams, Charlottes Dreams. Blue Fern skyer, wood veener, studio Calico, kakeserviette, wood veener div, og inket med walnut stain.





Dette er helt klart mine favoritt mnd i året derfor måtte jeg ta frem litt av favoritten min Bo Bunny Noteworthy diecut, jeg har brukt Blue Fern mønsterark, Ombre Dreams Juliannas Dream(elsker denne serien) Enamel shapes We R Memory Keepers distress ink walnut stain.






Jeg er ikke særlig glad i disse mnd, kaldt, regn og ja.. så derfor har jeg gitt disse sidene en ekstra piff, slik at man skal tenke litt posetivt.

Fremdeles Blue Fern mønsterark, Ombre Dreams  Gingers Dream, mambi Stick(ord) Wood Brun fugl, prima wood icons, og inket med walnut stains.







Dette er virkelig å en av mine favoritt mnd, ungene er glade og forventningsfulle, vi baker, det er fyring i ovnen, ja stort sett mye kos. Henger litt etter i år, men det blir kjekt for det om.

Øverst har jeg brukt litt rester fra Papirdesign og nederst er Maja Design A gift for you og papirdesign ord om julen. wood og mambi stick snøfnugg, og wood hjerter og wood fugl.

Ja nå er det bare 2 uker igjen til jul, ha en nydelig og stressfri adventstid.. Blir jul uten 7 sorter kaker og et nedvasket hus. Jeg er tilbake på onsdag med en tutorial. Ha en nydelig dag ♥

-DT-Jorunn-

4 kommentarer:

  1. Åhhh den ble såå nydelig og med den hengeren til ble det heeelt perfekt!

    SvarSlett
  2. Fantastisk flott kalender du har laget!!!! Digger den :) Her blir det også jul uten 7 sorter og nedvasket hus, men JUL blir det :) knuseklem, Synnøve

    SvarSlett