mandag 5. januar 2015

Bokmerke.

Heisann og godt nytt år. Har du fått bøker til jul og er som meg som roter bort alle bokmerkene dine, så er det ganske kjapt å lage. Eller om du gir vekk bok i gave, da er det jo hyggelig å få et hjemmelaget bokmerke med. ideen fikk jeg faktisk i julen da min beste venninne gav en bok til min kjære og med den fulgte det med et bokmerke.









Jeg har brukt Ranger tag str 8, inket med Distress Ink - Aged Maghogany, Chipped Sapphire, Broken China. Så fikk jeg testet ut de nye stensilene til Art Anthology fugler(digger den) Varmluftsballong stempel, Prima Alphabet stickers (real wood veneer)

Det var det jeg hadde for i dag, deilig nå som hverdagen er i gang igjen, men må si det er deilig å med helligdagene og familie tiden, - Kvalitedstid sammen, spille spill, spise og spise litt mer :) Ha en riktig flott start på den andre uken i det nye året ♥

~DT Jorunn ~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar