mandag 4. mai 2015

Bo Bunny



Bo Bunny har noen fantastiske ark som i hvertfall gir meg sommer-feeling :)
 Og så er det så klart sommerfugler på, og sammen med de flotte clearstamp`sene fra samme produsent, ble det et enkelt sommerfuglkort med mønsterarket i fokus denne gang :) Har heller ikke lagt på tekst, da står man litt mere fritt til å bruke det til flere anledninger var tanken :)




Jeg har brukt mønsterark fra BoBunny BlessedBazzill
alle kanter er svertet med cats eye pute, satte på et bånd nede på arket,
 og limte et perlebånd oppå der igjen.




Stemlene er en plate fra BoBunny med flere forskjellige typer, Jeg stemplet først og klippet ut skyggen, for så å gjøre det samme med sommerfuglen. Deretter limte jeg på sommerfuglen på skyggen med 3D puter, og festet dem der jeg ville ha dem på kortet.

Enkelt, men gir en fin effekt :)
*Helen*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar