mandag 25. mai 2015

Dont forget To smile, et lerret.

Hei og god morgen, da var det sannelig min tur igjen, og i dag vil jeg vise dere et mixmedia lerret. Dere kan tro jeg storkoste meg da jeg laget dette. Jeg har sansen for å grise, og artig er det jo å, søle med god samvittighet :)



Jeg har virkelig lekt meg med masse forskjellig, og tok for meg Amsterdam malingen, den er bare så herlig å jobbe med, eneste jeg trengte var litt vann for å virkelig kunne klisse mest mulig, og mikse fargene uten at det tørket imellom lagene. 

Jeg hadde en stor ide før jeg startet, men ble ikke helt slik som jeg hadde tenkt, men sånn er det vel når man holder på med maling, vips så har hendene jobbet helt på egenhånd uten at du har tenkt så mye.

Det var det jeg hadde i dag, sees i morgen.

~Klemm Jorunn~

Jeg har brukt.

Amsterdam Acrylic
Glossy Accents

2 kommentarer: