onsdag 17. juni 2015

Har du sett det...har du hørt det :-)

Ai ai! Dylusions har kommet med maling *jippi - klapper i hendene*

De er like fargesterke og deilige som sprayene, og jeg blir som en unge i en stor sandkasse haha.
Det er sikkert ikke lov...men jeg ønsker meg litt regn i sommer, slik at jeg kan klæsje litt på ordentlig ikke bare sånn innimellom - jeg vil sitte dag og natt!

Dylusions har kommet med 12 malingsbokser i kjente farger, og det beste er at malingen blir helt matt. 
Og ikke minst, man kan skrive over malingen og det sitter :-)
Malingen er akkurat passe, ikke for tynn - ikke for tykk. Man kan påføre med både pensel, våtserviett, 
fingrene eller annet maleverktøy...du kan få akkurat den finishen du ønsker *hurra*

Da har jeg som vanlig laget en tag *fnis* 
Tok en Manilatag #8 fra Inkssentials og Dylusions Paint Vibrant og Fresh


Jeg påførte først Fresh rundt kanten med Ranger Mini Ink Blending Tool og svinga svampen over hele tagen 
etterhvert som malingen ble svakere og svakere.


Etterpå gjorde jeg det samme med Vibrant, men bare rundt kanten med den.


For mens malingen ennå er fuktig tok jeg en våtserviett og blendet den utover.

Da jeg ble fornøyd med blendingen, duppet jeg svampen rett opp-og-ned i malinglokket og tok av 
overskuddsfargen mot matta....og med den lagde jeg sirkler på tagen.


Sånn omtrent...og det med Fresh selvfølgelig :-)


Da dette hadde tørket fant jeg frem den vakreste stensilen på jord, 


Brukte Dylusions Black Marble og tørrbørstet over stensilen og rundt tagen.



Nå måtte jeg sove på om jeg ville gjøre noe mer med tagen.
Men nei...det kom ikke frem noe glupt... 
Kanskje rett og slett fordi jeg synes figuren er så vakker som den er? 
Så jeg ble enig med meg selv Less is more :-)


Ha fortsatt en strålende fin uke :-)

Wibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar