mandag 8. juni 2015

Spellbinders- kort

Da var det min- Helen- sin tur å trylle
frem noe med flotte produkter fra favorittbutikken :)
Jeg har laget et kort med tanke på Utfordringen vår,
med sommerfugler, blomster og innslag av blått ;)

Jeg har stanset ut en base i bazzill med en dies fra Spellbinders. Jeg har brettet kortet
dobbelt, og lagt kartongen litt utenfor diesen på toppen. Deretter har
jeg brukt samme dies og stanset ut i det vakre mønsterarket "Un voyage a Paris"
fra Blue Fern Studios.  Dette limte jeg på basen,
og brukte to andre dies fra samme ett til å stanse ut to deler til i lilla og
baksiden av samme mønsterark. Har også brukt en flagg-banner dies fra LaLaLand,
og noen blader fra Memory Box. Den største sommerfuglen er også fra Memory Box,
den andre er en puncher. Det har også sneket seg med en swirl fra Marianne Design.



Her på nærbildet ser dere at jeg har pyntet med fjær fra egen hage
- men om dere ikke har høns i hagen, kan dere få tak i fjær her.  Har også
brukt blomster fra prima og Wild Orchid Crafts. Ellers er alle kanter svertet
med cats eye puter, og blomstene og sommerfuglene har fått litt glitterlim.
Jeg har tegnet søm med diverse tusjer, og har lagt på lilla med
Wink of Stella brush som siste touch, noe som ga
et flott og glitrende resultat :)

Håper dette kan inspirere, så vi får mange flotte bidrag, denne gangen også :)

Sees på onsdag
*Helen*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar