mandag 15. juni 2015

Utfordring #5 - Hverdagsmagi/hverdagsøyeblikk

Nå er det snart tid for å senke skuldre og nyte sommeren for fullt, 
akkurat det er hverdagsmagi for meg!
Det er stor forskjell på å ha fri en hverdag kontra en helgedag....
....akkurat det gleder jeg meg til :-)

Forrige uke var jeg så heldig å møte Becky Higgins i Oslo, og for ei dame! 
Hun hadde mye å lære oss om hverdagsbilder og -øyeblikk, tankene har 
surret og gått siden da :-) Og på bare tre dager ser jeg øyeblikkene i et annet lys.

Så derfor handler utfordring #5 nettopp om hverdagsmagi eller hverdagsøyeblikk.

Tenk deg med et lite kort kan du gi litt hverdagsmagi til en god venn, 
mannen/kjæresten din eller den snille naboen som tar inn posten for deg i ferien etc.,
tenk så magisk det er å få noe slikt uventet!
Eller du scrapper, lager Project Life, Sn@p!, Art Journal, alterer...
altså ingen grenser, kun din egen begrensning ;-)

Jeg vil at du lar deg inspirere av disse vakre fargene, og de skal være godt 
synlige på det du lager - du kan fint kombinere med andre farger også.


Regler for utfordringen finner du her. Utfordringen varer til 14.juli kl. 23.55.
Jeg har laget en Project Lifeside om nettopp hverdagsøyeblikk
som jeg håper kan være til inspirasjon :-)

Ønsker deg en fin uke, og vi gleder oss til å se hva du lager :-)


Premien denne gang :) :


Wibeke


1 kommentar:

  1. Så koselig oppgave, denne gleder jeg meg til. God mandag, kansje man kan samle noen øyeblikk i dag :)

    SvarSlett