fredag 28. august 2015

LO fra 1.skoledag :)

Heihei!

I dag kommer mitt siste blogginnlegg her på Scrappiness. Jeg er så heldig å ha fått være med en herlig gjeng i noen år, nå er det på tide at noen nye trår til! :) Jeg har valgt å avslutte med en LO med bilder fra Williams første skoledag. Endelig var det hans tur til å få oransje skolesekk, nytt pennal og lekser! Spent på hvor lenge det kommer til å være gøy! ;)


Jeg har brukt hvit Bazzill i bunnen. Malingen er rullet på med en brayer. Brukte akrylmaling fra Amsterdam; Azo Orange 276. Biten med mønsterark er fra Fancy Pants; Everyday: Circus Lucky number. Dotter fra Papirdesign, Rammene er fra Wycinanka. Klistrealfa fra Sn@p!; Color Vibe Bold Stickers. 

I helgen blir det scrappetreff i Sarpsborg, det gleder jeg meg utrolig mye til! 

Tusen takk for meg her på bloggen! 

Klem Malin. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar