fredag 4. september 2015

Gavebokser omgitt av blomster

Heisann!
Da var det jammen fredag og min første uke som designer hos Scrappiness er snart over!
Det har vært en spennende og kjekk uke, og jeg gleder meg til fortsettelsen! :)
I dag viser  jeg frem et par bokser jeg har laget med de nydelige mønsterpapirene fra Fabscraps.
Jeg må bare si at jeg virkelig har lagt min elsk på disse herlige arkene, det ene finere enn det andre!  Boksene er ferdig pyntet, men jeg har ventet med å stemple tekst til jeg vet hvem- og til hvilken anledning ensken skal gis.



Her er begge boksene utbrettet og de flotte blomster- mønstrene vises. Jeg har valgt å bruke alle mønstersidene, også de "rene" med striper og prikker, og disse sidene er klare for stempling av tekst eller annet.


Jeg har laget noen små mini tags for å skrive personlig hilsen.
Her har jeg brukt liten blonde og krystall perler til pynt.
Alle kanter er svertet med Valnut stone Distress ink.





Håper dette gav litt inspirasjon til blomsterkort og esker.
Jeg storkoste meg med de flotte arkene fra Fabscraps!
Ha en strålende fredag og en kreativ helg! 
Klem, Helga :)


Her er liste på hva jeg har brukt til disse eskene:

Distress Ink pad- Walnut Stain.
Pyntegren med perler fra Kort og Godt,
Perlestrå fra Kort og Godt.
Pyntevifte fra Kort og Godt
Blader fra Storyteller
Blomster fra Wild Orchids Craft
Roser fra Papirdesign



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar