torsdag 29. oktober 2015

Juleminnebok.


God morgen, da var jeg på plass igjen og denne gangen har jeg en liten minnebok. Jeg var hos Helga Elin her en Lørdag, og da fant vi ut at vi skulle utfordre hverandre litt, egentlig skulle vi lage et kort med mange brett, men vi begge lagde den så stor at vi bestemte oss for at vi skulle lage en liten minnebok. Vi satt med ryggen til hverandre slik at vi ikke skulle se hva den andre lagde.

Her kommer min.

Jeg valgte å lage fra i fjor, siden jeg ikke følte at en ville fått frem hele uttrykke om jeg ikke hadde lagt inn bilder. Dette er forsiden.


Jeg har brukt Pion julearkene fra i fjor, de er jo bare så bra til dette bruke, siden du får forskjellige farger og mønster på samme mønster ark.


Jeg har laget en PL side av noen av julebildene fra i fjor, men så ble resten bare liggende, nå fikk jeg brukt dem her :)


Jeg har lagt inn mange bretter, slik at det blir litt som en labyrint.



Slike album som dette er jo å en fin julegave til besteforeldre eller søsken, ja og nieser, rett å slett hvem som helst som man står nær.



Her i huset ble albumet veldig godt mottatt, ungene sloss litt om dette, helt til jeg sa at det skal utstilles hos scrappiness :)


Baksiden før du kan starte på neste brettesider har jeg ikke et foto, men heller utklipsark, siden det der vil bli litt slitt.


Jeg inker og rasper alle kantene, for jeg synes det rammer arkene inne.


Da nærmer vi oss slutten, la inn noen små bretter, som man kan bruke til å skrive små ting eller ha inn et bilde du vil fremheve.


De aller siste sidene, og to dager er blitt plass til en liten bok som er koselig å ta frem senere.



Det var det jeg hadde i dag, Ha en herlig kreativ dag ♥


Jeg har brukt:

Bokstaver:
Gamle rester av Thickers

Papir:
Swedish Lapland 6*6 Sleigh ride
Winter in swedish Lapland 6*6 Christmas flowers
Days of winter 6*6 Church
Venter på tomten 2 Border
Wintertime in swedish Lapland Bell
Winter in swedish  lapland Tags

Stempel:
Kort og Godt julestempel

Pynt:
MambiChips
Halvperler
Papirdeisgn juleord



4 kommentarer: