mandag 26. oktober 2015

Min måte å løse #utfordring 9. Julekort.


God morgen, jeg er i skikkelig julemodus om dagen, mange julekort som skal produseres, men jeg synes det er kjekt jeg. Ikke minst ungene, de prater om julen, når de ikke er opptatt av Halloween..


Vel her er skisse jeg skulle la meg inspirere av. Det er vår dyktige DT Pia som har laget oppgaven.



Her kommer mitt bidrag.



Jeg har brukt de nye mønster arkene fra Craft & You og jeg digger dem, det er et Polsk firma som lager disse. Så de er ganske nordiske.



Jeg kjøpte i høst settet til Tim Holtz med blader, og der var det å greiner med.Jeg er så glad i det settet, for nå har jeg alle bladene jeg trenger, det inneholdt 13 blader og ei grein.


Jeg er ikke så veldig til å pynte inni, for når jeg skriver julekort, så bruker jeg fort to sider, men så var det da med restene, så da fant jeg ut at jeg kunne bruke dem inni her.


Baksiden må alltid få litt pynt, og jeg liker å hente litt elementer fra forsiden å ha bak.



Jeg har brukt:

- Grå enamel


Ha en nydelig Kreativ dag , klemm Dt Jorunn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar