fredag 8. januar 2016

Starten på et Mini Album.


God morgen, i dag har jeg starten på et minialbum med poser. Siden dette er et album som skal utvikle seg over måneder så er det bare starten jeg viser frem i dag, og ikke minst hvordan du kan lage det.

Lignende dette vil det ene opp som, bare litt større.



Jeg lager en Tag hver måned hos ArJo´s en Facebook utfordrings side, og det er i den anledningen jeg kom på å lage et mini album som skal representere hele 2016. I filmen du finner nederst her, viser jeg hvordan og hva jeg har tenkt.



I dag har jeg ingen bilder av dette prosjektet, siden det bare er fremgangs måte jeg viser og ikke noe ferdig pyntet.

Jeg har brukt:

Papir:

Stempel: På Tag
Tim Holtz Crazy Bird

Stensil:

Medium:
Brusho Rød - Blå - Grønn - Svart - Hvit - gul

Div:

Det var det jeg hadde i dag, ha en nydelig og kreativ Fredag ♥ Klem Dt Jorunn




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar