mandag 8. februar 2016

Art Journaling


Hei i dag har jeg en Art Journaling til en utfordring fra Color me Posetive, det er en blogg som gir nye oppgaver hver fredag. Jeg fant ut jeg ville bli med for å øve litt på de kreative musklene, og det er kjempe gøy. Å du trenger ikke lever alle inn, eller ikke levere noen. Bare være med å bli inspirert.

Jeg har kjøpt meg en bok fra Prima som jeg har tenkt å ha alle mine Art Journalingene mine i. Her kan dere se  permen på boka mi.



Den første siden jeg leverer til er uke 6, men jeg har bestemt meg for å lage alle sammen, sånn inni mellom.

Da jeg startet denne siden var jeg inspirert av Marta Lapkowska, jeg følger henne på youtube, hun er helt rå. Hun brukte pulveret til Lindys, jeg brukte Brusho, og jeg må bare innrømme jeg elsker det pulveret.

Det første jeg gjorde var å ha på gesso, da det var tørt, brukte jeg en stensil og embossing paste, for når du da tar på brusho legger den seg mellom all mønsteret, og effekten blir utrolig stilig.


Oppgaven til Color me Posetive denne uke er at man skal være god og snill, og gjøre gode gjerninger.


Sirklene er en av stempel platene til Finnabair, så brukte 3 forskjellige str på dem, og det gjorde jeg etter at jeg hadde brukt Brushoen og det var tørt. Så tok jeg gesso i dem for å endre uttrykket.


De små hvite rundingene er hvit Lindys, sprayet på bordet og brukte korka til å lage avtrykk.


Når jeg holder på med Brusho og Lindys er jeg generøs med vannet, og lar det jobbe for meg.


Jeg har brukt:
-Brusho Dark Brown - Hvit - yellow- lime green - orange-
Inka gold 3  Turkis, stålblå,orange. disse fargene har ikke Scrappiness lenger, men  med Art Anthology får du samme effekt.

Det var det jeg hadde for i dag, ha en nydelig mandag og ei herlig uke,

Jorunn

2 kommentarer:

  1. Absolutely gorgeous - the colors are from heaven I am sure of that!
    Sandy xx

    SvarSlett