fredag 26. februar 2016

Love box

Da var det fredag, og jeg tenkte å avslutte min uke med en boks jeg har laget med de flotte mønsterarkene fra BoBunny "Love and Lace" Collection. Dette er en paper pad med 36 nydelige ark i str. 6"x6". Love & Lace serien finner du også i løse ark. Det er ikke alltid så lett å finne en rødfarge som passer til mønsterark dersom du ikke har samme serie på alt, men jeg fant det røde arket jeg har brukt til bretting av hjertet og smådetaljer i Papirdesign sitt sortement; Monokromatisk.

Boksen er laget enkel, med lag på lag og kanter som jeg har raspet med en raspe. Jeg har brukt lite ekstra pynt siden arkene var så fine i seg selv. Dette ble en boks inspirert av valentine; rett og slett en LOVE BOX med søte stempeltekster. :)



På bretten av lokket og hjertet inni, har jeg brukt en bordpunch fra Martha Stuart.
Blondebåndet er fra båndpakken Vintage rosa fra papirdesign, dette har jeg også brukt på tagene inni boksen. Shipboarden er fra Blue Fern Studios og malt hvit med Dylusion Paint.






Tagene er fra Sizzix, og hjertenediesen har jeg brettet opp kantene på for å få litt 3D effekt.


Blomstene ved hjertet er fra Wild Orchid Crafts, og jeg har bl.a brukt, hip rosebuds red og white,
tulip white og rød og hvit Bead berry spray. I tillegg har jeg brukt noen små, røde roseknopper fra Papirdesign.








Lokket på boksen er enkelt pyntet med halvperler og røde roser fra Papirdesign.



 Inni lokket har jeg stanset ut hjerter og stemplet søte tekster fra Kort og Godt.


Da gjenstår det bare for meg å takke for denne gang, og ønske alle sammen en nydelig helg!
Boksen og resten av det jeg har postet på bloggen denne uka kan du finne i Scrappiness sin butikk i løpet av neste uke.

klem, Helga <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar