fredag 12. februar 2016

Valentineskort

Vi er på vei inn i Valentines-helgen. Her i huset blir nok ikke Valentine-dagen markert med blomster og sjokolade, men det er jo hyggelig å kunne gi et kort og en liten oppmerksomhet til sine kjære.

Jeg har her laget et Valentineskort av de flotte arkene fra Pions Designs serie To My Valentine.







Basen på dette kortet er litt større enn jeg pleier å lage de (6" x6"), her har jeg gått for 6" x8". Grunnen til det er at jeg gjerne ville ha med det flotte hjertet med engelen inni pluss at jeg ville ha frem det flotte rosearket og da måtte jeg ha litt større plass :)





Mye av pynten er klippet ut fra arkene To my valentine Borders og Tags.

Inni er kortet ganske enkelt og kun pyntet med ark på "skrivefeltsiden".





Ønsker dere alle en kjærlig og flott Valentines Helg!

Stor klem fra Ann-Kristin



Materialliste til dette kortet:

Papirer:
To my valentine - In my heart 6x6


Dies:




2 kommentarer: