onsdag 16. mars 2016

Double Z-Fold Card, med video tutorial. Invitasjon og konfirmasjonskort.


God morgen, nå er vi inne i den tiden at datteren, eller sønnen din skal konfirmeres. Er du som meg, som lurer på hvordan du skal lage invitasjonene, og har du mange gjester, kan det være ganske godt å lage noen som er enkle. 



Kortet er enkelt å lage, med en  veldig enkel brette teknikk.


Jeg satt lenge å funderte hvordan jeg skulle ha det inni, det var jeg kom på å skrive på selve tagen, og det fine her er at dette kortet passer også ypperlig til å bruke som kort til å gi til en konfirmant, da kan du legge pengene i det lille feste og skrive på de andre panelene.

Lommen her kunne jeg nok ha pyntet litt, tror jeg må skrive det på kontoen for at jeg begynner å bli gammel, blir jo straks 43 år :)


På baksiden av tagen skriver du info om konfirmasjonen. På panelene hadde jeg tenkt, om jeg skulle ha sendt ut dette til min datters konfirmasjon, ville jeg skrevet litt info her.Derfor ikke pyntet.



Et enkelt kort, som ikke tar lang tid, og vi tror jo alltid vi har så god tid når det kommer til planlegging av konfirmasjon, men plutselig har du dårlig tid :)

Ha en nydelig kreativ dag ♥

Dette har jeg brukt.

Kartong:
Bazzill Pansy og Heidi

Papir:
Papirdesign

Blomster:
Papirdesign Pion, roser og Knopp

Dies:
Pynt:
Tags
Gems

Div:
Bånd

Denne videoen inneholder musikk, ikke snakk. alt info kommer skrevet på skjermen, er noe uklart, skriv en melding og jeg skal forklare. Videoen er ikke det samme kortet som invitasjonen, men et fullverdig pyntet konfirmasjonskort.

Ha en nydelig dag , klemm DT jorunn. ♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar