onsdag 25. mai 2016

Veskekort.


God morgen, i dag har jeg et veskekort, jeg synes disse er ganske artig å lage, og denne vesken er litt inspirert av en av mine vesker, bortsett fra at jeg har ikke tatt på ekstra blomster på min veske, skulle kanskje ha gjort det, siden den begynne å bli ganske slitt nå.
Det er ganske deilig nå ute når man kan ta bilder ute i det fri, spesielt når det lir litt ut på dagen når man tar bilder.
Disse arkene til Fabscrap er bare så nydelig, Jeg har brukt 3 forskjellige mønster ark fra samme serie.



Slik ser den ut inni, hvis du vil skrive noe ord kan du for eksempel skrive på hvit bazzill, og lage det samme mønsteret som allerede er det, og la det skrevne ord følge vesken rundt.


Jeg har å brukt bling i noen av blomstene, ellers så ville jeg ikke ha så mye pynt inni, da jeg ville at arkene skulle få stråle.



Dette kortet er enkelt å lage og det tar ikke så lang tid. Du kan å skippe å ha bazzill slik som jeg har å bare bruke et mønster ark. Denne gangen valgte jeg å gjøre det på denne måten for å få litt opp bryting.

Det var alt jeg hadde i dag. Ha en nydelig kreativ dag.

Klemm DT Jorunn ♥


Jeg har brukt:

Papir:
Bazzill Rain forest (grønn)

Pynt:
Papirdesign Pion Gammelrosa

Stempel:
Papirdesign  Stå på

Dies:
Sizzix ramme dies

DIV:
Distress Ink Black soot
Distress Ink Moved lawn



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar