mandag 25. juli 2016

Kort med Kort & Godt produkter

Spennende med DT pakker altså, jeg har pakket ut, sett på, tatt på og begynt å planlegge:) Masse fint å lage av.
Begynner uken min med ett kort jeg da:)




Har brukt forskjellige mønsterark og stanset ut vimpler, disse har jeg limt oppe, og rullet de litt utover nede. Digger disse vimplene med søm:)
Har klipt ut sommerfugler fra mønsterark og formet disse med en strikkepinne for å få litt mer 3D effekt.


Her ser dere bedre hvordan jeg har gjort med vimplene. Og i bunnen har jeg limt to bånd på hverandre.



På siden har jeg limt på "billetter" mellom lagene, disse har jeg klippet ut fra mønsterark.
I tillegg har jeg brukt osteklut.



På venstre side inni har jeg brukt ett dikt fra mønsterark, sommerfuglene og stempel



På høyre side har jeg bare pyntet litt, så det er plass til å skrive.

Så her var mitt første bidrag denne uken, på onsdag er det tid for en ny tutorial:)

Klem Lone

Materialliste:
Pion Palett Lilla
Mønsterark Kort & Godt
Utklippsark Kort & Godt
Stempel Kort & Godt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar