fredag 14. oktober 2016

Utfordring #21

Jammen går tiden fort, klart for ny utfordring, reglene finner du her
Utfordringen varer til 15/11 kl 23.55

Det er Marianne som har lagd utfordringen denne gangen, og den lyder slik:

bruk maling i kombinasjon med stensiler. Du kan lage tags, art journals, kort eller layouter.

Så bli med å lek meg oss:)

Marianne selv har kost seg med stempler, maling og tags. Resultatet er disse tre superfine tagsene.



Lag på lag med farger og mønster, mange herlige detaljer her. Og budskapet er kjempe viktig:)



Her er pennen tatt fram for å fremheve detljene


Og se så mye som dukker opp når du studerer denne


Herlige tags fra en herlig dame. Takk for at du har tilbrakt uken med oss hos Scrappiness:)


Premie denne gangen blir to valgfrie Dylusions paint:)




På mine tre tags har jeg brukt Dylusions maling og ulike stempler fra Prima/finnabair



Da takker jeg for meg som gjestedesigner her hos Scrappiness, og håper dere har likt mine bidrag
Marianne






3 kommentarer:

  1. Så digg premie da!!! Er så kul den malingen!

    Tusen takk for at jeg fikk være gjestedesigner hos dere denne uken. Håper mange blir med på utfordringen!

    SvarSlett
  2. Så stilig :) Gleder meg til å være med på utfordringen :) God helg!

    SvarSlett
  3. OMG....jeg oppdaget når jeg skulle laste opp mitt siste bidrag at jeg glemte å laste opp den jeg la ut i går (var heeelt sikker på at jeg gjorde det, men må ha blingset)....derfor ligger de i feil rekkefølge :)

    SvarSlett