mandag 5. desember 2016

Julekort med søte dompapper

Hei! Ny uke og 2. søndag i advent er unnagjort:)

Jeg fortsetter der jeg slapp på fredag med et julekort til. I dag har jeg nesten bare brukt nye ting som jeg har kjøpt, og det var gøy og endelig få brukt dies og stempler som har ligget på vent en liten stund. 

Dette stemplet fra Wild roses studio er bare helt nydelig, og disse fuglene ligner litt på dompapper.



Jule arkene fra Maja Design  - I whis - passet veldig godt til hvordan jeg ønsket å ha kortet.
Det her det rette "gamledagse" preget over seg.

Jeg har fargelagt med distress ink og de fargene du ser her: Fired brick, Walnut stain, Vintage photo, Barn door, Forest moss. Pensel nr o, og motivet er stemple med Ranger Achival ink jet black.






Fuglene har fått wink of stella glitter på nisseluene og litt rundt om ellers. (Vanskelig å få tatt bilde av)
Diesen med snøfnugg ringen og Gledelig jul har også fått glitter.



Innsiden er enkel, men jeg synes arket er så utrolig flott at jeg ikke har gjort så mye. Veldig fint og litt nostalgisk mønster på arket som jeg falt for. Halve stjerner  er stanset ut med en punch på to av hver ark side, og synes det ga en veldig fin effekt.



Det var alt for i dag. Håper kortet ga deg noen ideer. 
Da er jeg tilbake på onsdag, og har som jeg lovet tutorials på hvordan man bretter et tre:)

Klem Bente-Heidi


Material liste
Maja design - I wish - Christmas was today og For frosty mornings
Fint it - Snowflake circle og 
Tekst med julehilsen fra Kort og Godt














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar