fredag 23. desember 2016

Vinskjuler som vertinnegave


God lille julaften alle sammen:) 
Siste innlegg fra meg i år er en vinskjuler. 
Romjulen betyr ofte en del besøk til venner og kjente, og det kan være koselig å ha med en liten ting til verten/vertinnen. En hjemmelaget vinskjuler gjør gaven litt mer personlig. 


Dette er en enkel utgave der jeg har en base og et mønsterark. Jeg liker effekten av å bruke et motivark, og dele det opp og la det gå igjen rundt hele. Når jeg bruker motivark som dette, pynter jeg en del mindre enn hvis jeg bruker mønsterark med gjentakende mønster. For mye pynt tar fort fokus vekk fra det vakre motivet. 

Som pynt har jeg valgt en en swirl i brun, en tekstplate (Winther wishes) og en tag. Jeg husker desverre ikke leverandør på Winther wishes stemplet og diesen til tagen.  
Jeg har klippet hull til å tre bånd gjennom i toppen av vinskjuleren, og satt inn maljer for å styrke hullkantene. Det samme har tagen fått. 
Bunnen på vinskjuleren er laget av en rund dies, slik at det blir en litt større flate og øker stødigheten på vinskjuleren. Til slutt frisket jeg opp tekst og swirls litt med litt glitter.


Ønsker dere alle en riktig god og fredfylt jul, og er godt nytt år. Vi sees igjen på nyåret:) 
Klem fra Karianne 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar