fredag 10. mars 2017

Pringlesboks - filmrull album

Hei og god morgen:)
Nydelig vær i Sarpsborg i dag, ikke så surt heller.
Jeg har tatt meg fri i dag og i morgen, og gleder meg til en liten Oslotur.

For en stund tilbake så jeg ett eller annet sted på nett, ett bilde av noen som hadde lagd ett filmrull album av en pringles boks, og tenkte at DET skal jeg prøve en gang. Kom på det her om dagen når noen snakket om Pringles bokser, så her kommer mitt.


 Alt er lagd av bazzill, lim og tusj


Selve kjernen er Pringlesboksen


Her har jeg knytt opp båndet og selve rullen kommer ut 


Ganske laaaang rull, så her er det plass til mange bilder. Den er lenger enn det som synes her.



Så nå er det bare å hive seg over potetgullet i kveld:)
Ønsker dere alle en flott helg.
Klem Lone

Materialliste:
Bazzill Sort, Rød og Hvit 

1 kommentar:

  1. Så morsom fiffig sak...kjempekoselig å kunne dra frem en slik en å vise frem bildene sine da😄

    SvarSlett