fredag 30. juni 2017

Et kort til en mann som er fryktelig glad i fotball:)

Hei! 
Fredag alt og i dag kommer det et herrekort. 

Jeg har lyst til å vise dere et kort som jeg har laget til en 
godt voksen mann med stor interesse for fotball:) 



Det er laget i anledning av et jubileum, og det er ikke alltid at kortene må være så 
veldig høytidlige selv om det er en stor anledning.
Det er gøy å lage noe som spiller på hva jubilanten er opptatt av.


Kortet er uten så mye pynt, derfor har jeg bygget det lag for lag for å få en effekt på kortet. Det jeg har brukt er tykk dobbelsidig tape.
Tallene er stanset ut med dies.


Innsiden er enda mer fotball, og to runde "baller" med mønsterark på venstresiden som er kantet med Distress ink. Alle kantene på kortet er gått over med Black soot - Distress ink.

Stort skrive felt med to vimpler som er klippet til.


Baksiden - har brukt stemplet fra Kort og Godt til å lage en personlig signatur på kortet:)


Da gjenstår det å ønske dere en flott helg!  Jeg er tilbake mandag med mer inspirasjon.
Klem Bente-Heidi

Her er en oversikt over materiale
Stempel fra Kort og Godt







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar