fredag 2. juni 2017

Kort med Prima fokus i dag:)

Jeg elsker Prima produktene og i dag har jeg brukt Rossibelle serien.
Brukt litt forskjellige ark og pakken med Chipboards and more, denne er på tilbud med -30% i dag, du finner den her Det er såååå mange fine ting i denne pakken:)



Det ble litt lag på lag for å si det sånn....:)



Har brukt noen blomster også, fra samme kolleksjon


Følger også med paljetter i denne pakken, og de fikk jeg også brukt


Lagde en "grøt" av 3D gel, som jeg hadde i forskjellige microperler, glitter og flak. Denne dro jeg over ett par stensiler her og der, digger effekten


Vanskelig å få det skikkelig fram på bildene, men prøver


Til slutt tok jeg på litt dråper med gull her og der


Og ett par blader





 Har storkost meg med dette kortet.
Ønsker dere en riktig god helg
Klem Lone

Materialliste:
Bazzill Dusk og Tutu Pink
Gull spray Color Bloom

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar