mandag 3. juli 2017

Maritimt sommer kort

 Hei! Håper dere har hatt en flott helg:)

I dag har jeg fått brukt både de nye arkene fra Maja Design og testet ut de nye fargeblyantene fra Chameleon. Føler meg heldig:)





De er utrolig god og jobbe med, og i og med at alle blyanten er tofarger er det enkelt å velge rett nyanse til å lage skygger og dybde.



Jeg synes de blender ganske godt sammen, men så er det sånn at fargelegging kan man bare bli bedre på. Men nå vet jeg hvilke blyanter som får være med på ferie i sommer:) 




Å øve på fargelegging er en fin sommerferie syssel, for det er ikke så mye du trenger, og du kan gjøre det overalt. På hotellrommet, på flyet, på hytta, mens du slapper av i skyggen osv...



Har bygget opp kortet lag på lag, brukt bølgepapp, og buet vimplene som er på fronten.




Innsiden har jeg kun satt på en liten tag med en hilsen, stemplet et lite motiv som jeg har fargelagt på høyresiden. Disse maritime stemplene fra Marianne Design var kjempefine!





På baksiden er det et belte av papir i lag og så har jeg bygd opp teksten fra arket med limputer.

Det var alt for denne gangen. 
På onsdag har jeg en spennende tutorial, som også er en fin feriesyssel:)

Klem Bente-Heidi











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar