mandag 2. oktober 2017

Nok en ny designer er i gang

Nok en ny designer i teamet vårt skal i gang. Vi er kjempeglade for å ha fått med

Kristin Ågheim

i vår DT familie, og gleder oss til å se alt det flotte du kreerer:)
Kristin er helt rå på farger og maling og ELSKER Heartfelt
Lykke til

Hei!

Jeg heter Kristin og ble helt hekta på scrapping for ca to år siden.
Min lidenskap for kortlaging startet med stempler.
Jeg elsker å fargelegge og male motiv.
Nå betyr nydelige ark.dies og tilbehør like mye.
Litt over middels interessert i å lage egenproduserte blomster med Heartfelt produkter.
Er også fasinert av alle bretteteknikker og det man kan lage av papir.
Bor i Sarpsborg, gift og har tre barn.
Går ofte en tur ut i naturen for å hente inspirasjon.

Synes det er utrolig hyggelig å få være med i teamet til Scrappiness.
Gleder meg til å dele min hobbyverden med dere.


Her kommer mitt første bidrag, og det er inspirert av naturen og jul.
For å bli ferdig i tide med julekort, måtte jeg jo starte nå!




Motivet er stemlet og embosset på akvarellpapir. Har brukt blending tool til å fargelegge.




Hjertene er laget rett på arket ved hjelp av Stickles glitterlim.




Teksten er embosset.





Lykke til med julekortproduksjonen og håper du fikk noen nye ideer!
Klem fra Kristin






Materialliste:




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar