mandag 6. november 2017

Snøkule shaker


Du har sikkert kjent på følelsen når du ser en dies,
og bare vet at du må ha den!
Og at du kjenner det krible i fingrene etter å lage noe med den,
og at du virkelig vet hva du skal lage?!
Sånn hadde jeg det med Snowglobe #2 diesen, når jeg så den.
Og jeg bare måtte lage ett shakerkort med den!



Her er det virkelig pirkearbeid!
Men så utrolig tilfredstillende det er når du er ferdig :)
For å lage selve kortet mitt, tegnet jeg rundt selve kule diesen.
(Altså den som er brukt på mønsterpapiret)
For å lage rammen til shaker-delen, tegnet jeg både utenfor og inni kule diesen ;)



Her ser du nærbildet av byen,
og at det brygger opp til snøstorm ;)




Beklager dårlig bildet,
men har prøvd å vise frem at jeg bruker stickles glitterlim rundt kanten.
For å være sikker på att det er tett, så ikke glitteret kommer ut.


Ha en flott start på ei ny uke,
klem fra Maya






Tekster: Kort & Godt - La det snø, Varm juleklem, God jul M365, God jul til deg og dine, en stor og varm julehilsen M367.

Verktøy: Sizzix - Snowglobe #2
Pynt: Stickles - Stardust. Deco Art - Glistening snow writer. Doodlebug Design - Sugar coating Lily white glitter.
Annet: Alle kantene på foten og mønsterpapiret er svertet med Distress Wethered wood ink , husene er svertet med Hickory smoke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar