onsdag 27. desember 2017

Hurra for deg


Idag har jeg en steg for steg i fargelegging å by på :)
Jeg har brukt Chameleon fargeblyantene.


Vi starter med håret,
og ett lag med fargen Cream.


Neste er fargen Mocha, der hvor du vil ha skyggene.


Så legger jeg fargen Coffee innerst hvor jeg vil ha det mørkest.


Jeg går over med Cream, i lette strøk for å myke opp mellom fargene.


På buksa begynner jeg med Powder Blue.

Og her mangler det ett bilde, fordi jeg ble så opptatt med fargeleggingen!
Men jeg går over med fargen Wedgewood Blue i skygger.


Så legges Electric Blue der hvor jeg vil ha det mørkest.


Og her kom Wedgewood ;)
Den brukes for å myke opp overganger. legges bare innmed!


Går over hele buksa med Powder blue,
da blir overgangene softere.


Starter med Lychee på genseren.


Over med Warm Pink der hvor skyggene mine er.


Og over med Plum der hvor det skal være mørkest.


Også jobber vi oss nedover igjen ;)
Warm Pink innmed kantene.


Og Lychee over hele genseren.


På brevet bruker jeg Soft Shell.


Så Ginger i kanter.


Går over med Soft Shell.


To av ballongene er fargelagt som buksa og genseren.
Men den siste farger jeg med Soft White.


Så med smoke i kanter.


Slate for å få litt skygge.


Smoke igjen.


Deretter Soft White for å myke opp overganger.


Da er motivet ferdig og vi kan gå igang med kortet vårt :)
Håper det var greit forklart,
bare spør om dere lurer på noe!



Og slik ble kortet mitt ferdig :)


Så skjønne disse stemplene fra Penny Black!


Lekre blomster og dies :)



Innsiden av kortet er pyntet som forsiden.
Stemplene på kanten er fra Stempelglede.


Ha en flott dag,
klem fra Maya


Stempler: Penny Black - Cake & WishesStempelglede - Swirl Follow your heart.
Tekster: Kort & Godt - Hurra for deg M336, Hurra sirkel, Måtte den store dagen M320, Med glimt i øyet M318. Stempelglede - Post stamp Follow your heart.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar