fredag 26. januar 2018

Vårlig CAS kort

Hei og god fredag! 

I dag har jeg et enkelt men vårlig kort å vise dere. Det er noe med januar og når julen er ryddet bort - vårfargene kommer på interiør produktene i butikkene og all snøen har regnet bort på et par dager....da får jeg alltid lyst til å lage noen lett og enkelt, men med friske farger.

Så i dag blir det en tropisk fugl, masse grønt og hvitt :)


Her har jeg brukt vanlig hvit bazzil, litt restepapir, dies og stempler fra Heartfelt, akvarellark fra Fabriano og de nye blekk pennene fra Jane Davenport til fargelegging.


Både blader og fugl går i vårlig grønt og gult, men med hvitt som kontrast blir det fint.
På fuglen har jeg brukt stickleys glitterlim på vingene og halen.


Hjertet er fra Heartfelt og jeg har limt hvit bazzil som lag over med 3D puter. Bladene er festet både over og under hjertet og gir litt dybde i kortet:)


Stemplet er fra Kort & Godt og kortet kan passe til mange anledninger. Slike kort er alltid kjekke å ha liggende hjemme i påvente av en som trenger et gratulasjons kort:)


Det var mitt lille bidrag i dag. Håper du får en flott helg.
Klem Bente-Heidi


Produktoversikt:











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar