onsdag 21. mars 2018

Påskepose med sjokoladeegg

En liten påske oppmerksomhet.
Denne gangen valgte jeg, noen enkle poser.
Med en liten hilsen.


Stanset ut to hjerter og festet en cellofanpose mellom disse som jeg har fylt med sjokolade egg. 
Har nesten fått tatt i bruk hele settet med hjerte dies,
da jeg har brukt den største til selve basen,
den minste til hank og den nest minste til bakgrunn for motiv.
Brukt denne til skrive felt bak også.
Bakgrunnen har jeg påført stempelsverte (blå) med pensel (svinebust)
og stemplet gress.


Motivene (påskekyllinger og kaniner) er fra Heartfelt, jeg har hele tiden vist at disse kom jeg til å få bruk for til flere anledninger. Digger denne plata.
Fargelagt disse med blyanter og gått over med luktfri white sprite.
Tekststempelet er fra kort og godt.
Pyntet med en rød sløyfe i selve hanken.



Disse tror jeg kommer til å bli godt mottatt.
Ønsker dere en fin dag, med mange smil.


Monica

 Blogger Pinterest Instagram YouTube ~

-MATERIALLISTE-
KARTONG/PAPIR: Kartong "Kraft og hvit"
STEMPEL/DIE: Heartfelt Creations "Woodsy Critters Cling - Woodsy Critters Die", Little B "Hearts", Kort&Godt "M-394"
STEMPELPUTER: Archival Ink "Cobalt - Forget me not - Library green"
PYNT: Rødt sløyfebånd
ANNET: Fargeblyanter og luktfri white spriteGlobal; Svinebust rund nr 20

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar