fredag 9. mars 2018

Stempel som pynt


Jammen er det fredag allerede! 
I dag har jeg lekt med stempler fra visible images. De er så fantastisk kule! 

Jeg laget baser og paneler til kortet først, før jeg bestemte meg for plassering av stempel. Jeg har embosset motiv med svart glitter for å få frem budskapet litt ekstra. 



Stemplene fra Visible Images er helt supre å jobbe med. De er lette å mette med blekk, de gir godt trykk, og de klistrer godt til akrylklossen/stempelplatformen. Jeg liker spesielt godt at motiv og tekst fra de forskjellige pakkene kan brukes om hverandre. Og siden jeg er en stor fan av mixed media, er det en STOR fordel at stemplene er like kule i en art journal, som på kort. Det er nemlig ingen selvfølge. 



Ønsker dere alle en god og kreativ helg!
Klem fra Karianne 



Materialliste



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar